Onze rol is jou te helpen om je klanten op de beste manier te kunnen begeleiden en ondersteunen.
Dat begint bij je te leren kennen. We nemen de tijd om te luisteren naar jouw bezorgdheden en feedback.
Dat doen we in onze dagdagelijkse interacties, maar ook door korte bevragingen die we onze partners regelmatig per e-mail sturen.
Met jouw feedback en die van onze andere partners gaan we aan de slag. Dat is van cruciaal belang want we willen blijven ontwikkelen om je nog beter van dienst te zijn.
Zo hebben we geleerd dat we meer moeten inzetten op onze antwoordsnelheid, onze tools en het proces voor het aansluiten van nieuwe klanten.
Dit hebben we in 2023 voor jou verwezenlijkt:
1. Accountantportaal MySecurex
Het volledig vernieuwde accountantportaal MySecurex biedt je een eenvoudige, digitale omgeving om je klantenportefeuille te beheren.
Je kan in MySecurex gemakkelijk een nieuwe aanvraag starten, bijvoorbeeld om gegevens uit de KBO aan te passen of om sociale bijdragen te verlagen of te verhogen voor jouw klant.
Je hebt er toegang tot de financiële gegevens en documenten van jouw klanten.
Op MySecurex vind je directe links naar tools zoals het Loonlastenrapport, Officient en simulatietools, maar ook een handig overzicht van jouw lopende aanvragen en een overzicht van de belangrijke deadlines voor fiscale, sociale en payroll documenten.
Bekijk deze korte video over MySecurex of consulteer de meer uitgebreide informatie en help-video’s op onze website.
2. Antwoordtijd
We kregen van jullie een duidelijk signaal dat we sneller op jullie vragen moeten antwoorden. Dat hebben we ter harte genomen. We reorganiseerden onze diensten om onze partners binnen de twee werkdagen een antwoord op hun vraag te kunnen bieden. Dat is onze belofte aan jou.
Daarenboven kan je ons 24/7 via MySecurex een aanvraag sturen of een vraag stellen.
3. Partner Sounding Board
We hebben met enkele partners een Partner Sounding Board opgericht. Van deze groep vrijwilligers/partners krijgen we genuanceerde feedback over onze samenwerking, onze tools en ook meer strategische thema's, bijvoorbeeld hoe we een nauwere partnerrelatie kunnen bevorderen. Vernieuwingen worden eerst met deze groep afgetoetst alvorens ze effectief uitgevoerd worden.
Hier gaan we in 2024 mee aan de slag:
1. MyAffiliation
Nieuwe klanten aansluiten bij Securex moet eenvoudiger zijn. We ontwikkelen in 2024 MyAffiliation, een digitale, efficiënte en intuïtieve tool om nieuwe klanten (ook bedrijfsleiders) aan te sluiten bij Integrity, het sociaal verzekeringsfonds van Securex, of bij het ondernemingsloket.
2. MyAccountancy
MyAccountancy wordt een nieuwe digitale oplossing om je dagdagelijkse activiteiten als accountant gemakkelijk te beheren zoals:
Het maken en exporteren van financiële rapporten op maat van je behoeften
Het real time importeren van de facturen en documenten in jouw software
Het aanpassen en beheren van de lonen van jouw bedrijfsleider-dossiers
3. Partner Service Team
We richten een Partner Service Team op. Dit team zal alle uitwisselingen centraliseren voor sociaal secretariaat-dossiers waarvoor wij geen rechtstreeks contact hebben met klanten en waarvoor de partner alle personeelsadministratie beheert.
4. Onze samenwerking optimaliseren
Ook in 2024 zullen we verder focussen op het optimaliseren van onze samenwerking. Een vlotte bereikbaarheid en snelle antwoordtijd met professioneel advies zijn onze prioriteiten voor 2024.
Heb je vragen of feedback voor ons?
We horen het graag! Neem contact met ons op via customerexperience@securex.be