U kan kiezen om de aangifte op papier of elektronisch te doen. De in te vullen rubrieken zijn vastgelegd door Fedris, het Federaal agentschap voor beroepsrisico's.
Bij de aangifte voegt u, indien mogelijk, een medisch getuigschrift toe. In elk geval moet u dit overmaken zodra u het in uw bezit krijgt. U vindt een model in de downloadsectie van deze pagina.
Vul de rubrieken steeds zo nauwkeurig mogelijk in. Het voorkomt vertragingen bij het openen en regelen van het dossier.
Aangifte op papier
U vindt het aangifteformulier in de downloasdsectie van deze pagina.
Elektronische aangifte
- Via onze handige e-tool Accident Manager kan u een ongeval snel en eenvoudig aangeven, indien u uw personeel verzekerd heeft bij Securex Arbeidsongevallen.
- Via de website van de sociale zekerheid: www.socialsecurity.be
U heeft een verzekering bij Securex Arbeidsongevallen en u heeft nog geen toegang tot onze tool?
- U bent klant en u heeft nog geen login en paswoord voor een Securex-toepassing:
Vraag gratis toegang via "Login aanvragen" op onze website: www.securex.be/login.
U krijgt dan een e-mail met uw login en paswoord.Vanaf dat moment heeft u met uw gegevens, toegang tot de Securex-site.
Om toegang te krijgen tot de tool, dient u enkel nog uw rechten correct in te stellen.
Stuur hiervoor een mail naar insurancehelp@securex.be met vermelding van onderstaande gegevens:- Aanvraag ‘Accident Manager’
- Naam en voornaam user
- User-id (= login op het portaal) Zodra uw account werd aangemaakt, ontvangt u van ons een mail met verdere instructies.
- U bent klant en u beschikt al over een login en een paswoord voor een andere Securex-toepassing:
Om toegang te krijgen tot de tool, dient u enkel nog uw rechten correct in te stellen.
Stuur hiervoor een mail naar insurancehelp@securex.be met vermelding van onderstaande gegevens:- Aanvraag ‘Accident Manager’
- Naam en voornaam user
- User-id (= login op het portaal) Zodra uw account werd aangemaakt, ontvangt u van ons een mail met verdere instructies.