Persoonlijke aanpak
Als je kiest voor Securex, kies je voor een partner met 110 jaar ervaring die dagelijks investeert in de toekomst. Zo geniet je vandaag en morgen van een 360°-service voor alle facetten van HR en ondernemen.
Ontdek als partner het gemak van een Account Manager die je bedrijf door en door kent en met je meegroeit. Je Account Manager is je vaste persoonlijke aanspreekpunt en schakel tussen de verschillende experten bij Securex. Die opereert ook vanuit jouw regio en is daardoor goed vertrouwd met het lokale ondernemerslandschap en je accountantskantoor. Zo geniet je van echte ontzorging en kan je al je energie in je klanten steken.
Je Account Manager is je eerste contact, maar ook een volledig Partner Care Team staat als back-office voor je klaar:
- Telefoon: 078 05 01 44
- E-mail: partner.support@securex.be
- Openingsuren:
- 8.30u - 12.00u
- 13.00u - 16.30u (donderdag tot 17.00u)
Gratis bijscholing en updates
Blijf bij als accountant op kennisvlak – voor jezelf en je zaak – dankzij onze ITAA-geaccrediteerde opleidingen. De goedgekeurde cursussen tellen als 1 uur bijscholing en achteraf krijg je een officieel attest. Ontdek ons opleidingsaanbod specifiek voor accountants.
Ook volg je moeiteloos wijzigingen op vlak van sociale-juridische zaken en ander nieuws dankzij:
- De nieuwsbrief vol informatie en updates
- Een blog met nuttige inzichten
- Lex4you waarin je juridisch advies verstaanbaar en overzichtelijk terugvindt
Digitalisering & tools
Digitalisering helpt je als accountant om sneller en efficiënter te werken. Maak meteen gebruik van alle digitale tools die Securex je ter beschikking stelt, van all-round praktische HR-tools tot dashboarding en MySecurex:
- Werk met Officient
- Ontdek al onze gratis tools
- Giet al je informatie in een overzichtelijk dashboard
Partner packs op maat van jouw klanten
We maken het niet alleen voor jou als accountant eenvoudig om te ondernemen, maar helpen jou ook bij het beter bedienen van je eigen klanten.
Een voorbeeld: Heb je een nieuwe klant voor je accountantskantoor? Dan kun je alle beginstappen voor die nieuwe klant rechtstreeks uitvoeren in MySecurex, onze geïntegreerde beheertool voor boekhouders. Zo regel je eenvoudig de inschrijving in de KBO en het sociaal verzekeringsfonds van Securex.
Onze partner packs bevatten de nodige diensten die je klanten nodig hebben om hun zaak met een gerust hart te kunnen starten. Als accountant kan je aan de hand van deze packs zelf bijkomende diensten selecteren voor je klanten.
Het juiste pack voor jouw klant kiezen? Dat hangt af van zijn of haar ondernemersprofiel.
Starter packEenmanszaak | Limited company packVennootschap | Private company packcommV of vof | |
Inschrijving bij de KBO | |||
Btw-nummer activeren | |||
Inschrijving bij Securex Sociaal Verzekeringsfonds | |||
Vereenvoudigd dataregister om te voldoen aan de GDPR + verklarende video | |||
GDPR: privacy policy model | |||
Toegang tot je ondernemersportaal MySecurex | |||
Loonbeheer | |||
Inschrijving in het UBO-register | |||
Onderhandse opstelling en publicatie van de statuten van je onderneming |
Sleutelvoordelen van partner packs voor je eindklanten:
- Stappenplan voor eenvoudige onboarding
- Invulling van juridische verplichtingen zorgt voor tijdbesparing
- Keuze op maat van jouw klanten
Meer weten over deze partner packs? Boek een gesprek met onze expert.