Als Ondernemingsloket en Sociaal Verzekeringsfonds vervult Securex alle noodzakelijke formaliteiten om te starten als zelfstandige.
- Advies en begeleiding bij opstart eenmanszaak of vennootschap
- Inschrijving en beheer bedrijfsgegevens bij de KBO
- Activatie btw-nummer
- Aanvraag vergunningen
- Opbouw pensioen voor zelfstandigen
- Verzekerd inkomen bij langdurige arbeidsongeschiktheid
Als Sociaal Secretariaat ontzorgt Securex bedrijfsleiders en ondernemingen in het beheer van hun loonadministratie en de optimalisatie van de loonkosten.
- Loonberekening en loonadministratie
- Inning en storting bedrijfsvoorheffingen
- Administratie rond ziekteverzuim en tijdskrediet
- Optimalisatie loonkosten
- Advies rond sociaaljuridische wet- en regelgeving
- Advies bij aanwerving, afwezigheden en ontslag
Als verzekeraar zorgt Securex voor zekerheid en bescherming. Voor ondernemers, hun gezin, hun bedrijven en hun medewerkers.
- Arbeidsongevallenverzekering
- Hospitalisatie- en groepsverzekeringen
- Beroeps- en burgerlijke aansprakelijkheidsverzekering
- Aanvullend pensioen
- Rechtsbijstandverzekering bij arbeidsconflicten
- Fiscale verzekering
Als referentie in de markt ondersteunt de Externe Dienst voor Preventie en Bescherming op het Werk van Securex bedrijven om een veilige en gezonde werkomgeving te garanderen.
- Medische onderzoeken
- Psychosociale ondersteuning
- Audits en advies
- Opleidingen rond EHBO en bedrijfshulpverlening
Sterk personeel vormt de fundering van sterke organisaties. Securex helpt bedrijven te versterken door hun medewerkers gezonder, competenter en meer betrokken te maken.
Alles over HR ConsultancyBlijf op de hoogte!
Schrijf je in op onze nieuwsbrief voor accountants
Ontdek de belangrijkste veranderingen voor jou en je cliënten en het advies van onze experts in deze maandelijkse nieuwsbrief.
Is je klant al aangesloten bij Securex en wil je partner worden? Of is je klant nog op zoek naar een HR-partner? Sluit je vandaag nog aan bij Securex.