Digitaal en snel een vennootschap oprichten
Documenten opvragen, verzamelen en verwerken, je workflow afstemmen met verschillende instanties, wachten op de notariële akte … Een vennootschap oprichten vraagt wat van een accountant.
Gelukkig kan het vanaf nu een pak efficiënter. Onze digitale tool loodst jou en je klanten vlot door het oprichtingsproces van een onderneming.
- De tool verzamelt alle info
- Genereert de documenten
- Brengt de nodige partijen op de hoogte
Eens het dossier compleet is, wordt de oprichting voltooid met een digitale handtekening van de notaris. Klaar! En dat binnen de vijf werkdagen.
Jij als accountant beslist hoeveel je uitbesteedt en wat je zelf in handen houdt. Wil je maximaal tijd besparen? Dan doorlopen we het hele proces rechtstreeks met je klant. Zo beloof je niet alleen een snellere oprichting aan je klanten, maar win je zelf ook kostbare tijd. Bovendien gun je jezelf een helder financieel plan. Jij profiteert van een vast tarief per oprichting en bepaalt zelf welk bedrag je door factureert aan je klanten.
Klinkt dat goed? Boek dan nu je afspraak voor een kennismaking
Wat zijn de voordelen?
- Tijdswinst dankzij vlotte oprichtingsflow. Jij als accountant hebt meer tijd voor waar het echt om draait: klanten coachen en adviseren in plaats van droge administratie.
- Geen fysiek bezoek bij een notaris. Alle documenten worden online gegenereerd en ondertekend.
- Heldere tarieven per oprichting. Geen maandelijkse abonnementskosten. Je betaalt enkel wanneer je de tool gebruikt.
- Flexibiliteit in ereloon. Je bepaalt zelf het bedrag dat je aan je klant factureert voor oprichting.
- Persoonlijke en professionele begeleiding. Een team van ervaren startersadviseurs staan voor je klaar.