Login
Service Contact Lex4You
Login

MySecurex: het platform om je klanten te beheren

Een bruikbaar overzicht van je klanten in één makkelijke tool

MySecurex is een online tool ontwikkeld voor en samen met accountants zoals jij waarop je alle relevante informatie van jouw klantenportefeuille beheert. Nieuwe klanten toevoegen? Simulaties maken en meteen toepassen? De sociale bijdragen van jouw klant aanpassen? Regel het eenvoudig online, wanneer het jou past. 

Met MySecurex adviseer je je klanten sneller en werk je efficiënter met Securex samen. Interesse? Vraag een demo en proef zelf van het gebruiksgemak.

Ben je al partner? Log snel in Vraag gratis demo aan

Beheer als accountant je klantenportefeuille met MySecurex

MySecurex werd ontwikkeld voor en samen met accountants zoals jij. Je beheert er je klantenportefeuille op een intuïtieve manier:

  • Rapporteer in realtime of vergelijk simulaties, bijvoorbeeld voor het verhogen of verlagen van sociale bijdragen
  • Vind in enkele klikken alle documenten van je klanten terug of pas hun gegevens eenvoudig aan, zoals een nieuwe vestigingseenheid of commerciële naam
  • Krijg een volledig en gedetailleerd overzicht van elk klantenaccount, met de optie om eenvoudig nieuwe klanten toe te voegen of aan ondernemingen te koppelen

Geen overbodige franjes, maar een tool die zo gebruiksvriendelijk mogelijk is. Constant in evolutie, aangezien de verwachtingen die klanten van jou hebben ook evolueren. Want digitalisering verandert het beroep van accountants. En om die overgang zo vlot mogelijk te laten verlopen, zijn goede tools nodig.

Met MySecurex heb je alle sleutels in handen om tijd te winnen, klanten beter te adviseren en op een efficiëntere manier met ons samen te werken.

Extra: je klanten hebben ook toegang tot MySecurex. Zo kunnen ze de status van de lopende aanvragen nagaan. En hoef je niet over elke wijziging te communiceren. Win-win: jij werkt efficiënter en je klant ziet dat het werk vooruit gaat.

Log in op MySecurex

Krijg een demo

Klanten rechtstreeks aansluiten via MySecurex

Heb je een klant die wil starten als zelfstandige? Dan voer je alle eerste stappen voor die nieuwe klant gemakkelijk rechtstreeks uit in MySecurex. Zo winnen jij en je klant heel wat tijd.

Wat kan je doen via MySecurex?

Ook interessant: ken je onze packs al op maat van beginnende ondernemers?

De voordelen:

  • Zekerheid: zo sla je geen enkele stap over
  • Gemakkelijk: de packs zijn duidelijk en transparant
  • Tijdbesparend: wij nemen alle juridische verplichtingen en stappen voor onze rekening

Meer weten over de packs en hoe je de juiste kiest voor je klant? Ontdek hier onze partner packs.

MySecurex: een veelzijdige tool

Hier alvast een greep uit wat je met MySecurex kan doen:

  1. Met de simulatietools maak je: 
  2. Simulaties van de verloning en sociale bijdrage van je klant en kan je deze ook meteen aanpassen 
  3. Andere berekeningen zoals zwangerschapsverlof, bruto-nettoloon calculator en meer. 
  4. Bij documenten
  5. Vind je alle digitale documenten terug 
  6. Download je bijvoorbeeld een loopbaanattest of elektronische rekeninguittreksels
  7. Een nieuwe aanvraag starten om op het e-loket alle informatie te beheren die via de KBO geregistreerd is. Voorbeelden zijn de activiteiten per vestigingseenheid, het adres, contactgegevens, bankrekeningnummers en meer. 
  8. Een nieuwe aanvraag starten om via Self-Service de gegevens van je klant bij Securex aan te passen.
  9. Omdat de financiële gegevens van je klant zichtbaar zijn, kan je heel wat opvolgen: 
  10. Status van sociale bijdragen en/of voordelen
  11. Loon van bedrijfsleider
  12. Financiële reserves en verrichtingen
Win tijd en adviseer je klanten nog beter met MySecurex

Ontdek het gemak van intuïtief klantenbeheer