Waarom MySecurex?
MySecurex werd ontwikkeld voor en samen met accountants zoals jij. Je beheert je klantenportefeuille online:
- Je kan eenvoudig de cijfers van jouw klanten analyseren, simulaties maken en optimalisaties voor verloning en sociale bijdragen voorstellen. De sociale bijdragen kan je ook meteen aanpassen.
- Je hebt een volledig en gedetailleerd overzicht van elke klantenaccount en toegang tot alle documenten van jouw klanten. Hier kan je bijvoorbeeld een loopbaanattest downloaden.
- Je voegt nieuwe klanten toe of past hun gegevens aan, zoals een nieuwe vestigingseenheid of commerciële naam.
Gebruikte je Visio 360? Alle functies van Visio360 zijn opgenomen in MySecurex, jouw nieuwe accountantsportaal.
Met MySecurex win je tijd, kan je jouw klanten sneller adviseren en werk je efficiënter met ons samen. Ontdek in één minuut hoe MySecurex jou kan helpen:
MySecurex voor jouw klanten
Wist je dat jouw klanten ook toegang hebben tot MySecurex? Zo kunnen ze de status van de lopende aanvragen nagaan. En hoef je niet over elke wijziging te communiceren. Win-win: jij werkt efficiënter en je klant ziet dat het werk vooruitgaat.
Heb je een klant die wil starten als zelfstandige? Dan voer je alle eerste stappen voor die nieuwe klant gemakkelijk rechtstreeks uit in MySecurex. Zo winnen jij en jouw klant heel wat tijd.
Hoe werkt MySecurex?
Deze korte video’s tonen hoe je aan de slag gaat met de belangrijkste functionaliteiten in MySecurex:
Voorstelling van de homepagina
Instellingen beheren
Aanvragen beheren
Taken beheren
Gegevens van de klant beheren
Documenten van de klant raadplegen
Sociale bijdragen van de klant aanpassen (self-service)
Wijziging van gegevens in de KBO aanvragen voor de klant (e-loket)