Beheer als accountant je klantenportefeuille met MySecurex
MySecurex werd ontwikkeld voor en samen met accountants zoals jij. Je beheert er je klantenportefeuille op een intuïtieve manier:
- Rapporteer in realtime of vergelijk simulaties, bijvoorbeeld voor het verhogen of verlagen van sociale bijdragen
- Vind in enkele klikken alle documenten van je klanten terug of pas hun gegevens eenvoudig aan, zoals een nieuwe vestigingseenheid of commerciële naam
- Krijg een volledig en gedetailleerd overzicht van elk klantenaccount, met de optie om eenvoudig nieuwe klanten toe te voegen of aan ondernemingen te koppelen
Geen overbodige franjes, maar een tool die zo gebruiksvriendelijk mogelijk is. Constant in evolutie, aangezien de verwachtingen die klanten van jou hebben ook evolueren. Want digitalisering verandert het beroep van accountants. En om die overgang zo vlot mogelijk te laten verlopen, zijn goede tools nodig.
Met MySecurex heb je alle sleutels in handen om tijd te winnen, klanten beter te adviseren en op een efficiëntere manier met ons samen te werken.
Extra: je klanten hebben ook toegang tot MySecurex. Zo kunnen ze de status van de lopende aanvragen nagaan. En hoef je niet over elke wijziging te communiceren. Win-win: jij werkt efficiënter en je klant ziet dat het werk vooruit gaat.
Klanten rechtstreeks aansluiten via MySecurex
Heb je een klant die wil starten als zelfstandige? Dan voer je alle eerste stappen voor die nieuwe klant gemakkelijk rechtstreeks uit in MySecurex. Zo winnen jij en je klant heel wat tijd.
Wat kan je doen via MySecurex?
- Inschrijving in de KBO en aanvraag btw-nummer
- Aansluiten bij het sociaal verzekeringsfonds van Securex
Ook interessant: ken je onze packs al op maat van beginnende ondernemers?
De voordelen:
- Zekerheid: zo sla je geen enkele stap over
- Gemakkelijk: de packs zijn duidelijk en transparant
- Tijdbesparend: wij nemen alle juridische verplichtingen en stappen voor onze rekening
Meer weten over de packs en hoe je de juiste kiest voor je klant? Ontdek hier onze partner packs.
MySecurex: een veelzijdige tool
Hier alvast een greep uit wat je met MySecurex kan doen:
- Met de simulatietools maak je:
- Simulaties van de verloning en sociale bijdrage van je klant en kan je deze ook meteen aanpassen
- Andere berekeningen zoals zwangerschapsverlof, bruto-nettoloon calculator en meer.
- Bij documenten:
- Vind je alle digitale documenten terug
- Download je bijvoorbeeld een loopbaanattest of elektronische rekeninguittreksels
- Een nieuwe aanvraag starten om op het e-loket alle informatie te beheren die via de KBO geregistreerd is. Voorbeelden zijn de activiteiten per vestigingseenheid, het adres, contactgegevens, bankrekeningnummers en meer.
- Een nieuwe aanvraag starten om via Self-Service de gegevens van je klant bij Securex aan te passen.
- Omdat de financiële gegevens van je klant zichtbaar zijn, kan je heel wat opvolgen:
- Status van sociale bijdragen en/of voordelen
- Loon van bedrijfsleider
- Financiële reserves en verrichtingen