Waarom MySecurex?
MySecurex werd ontwikkeld voor ondernemers zoals jij. Je kan snel je zaken regelen, eenvoudig en wanneer jij het wil, 24/7:
- Een overzicht van je communicatie met Securex
- De financiële gegevens van je onderneming en jouw belangrijkste documenten op een rijtje
- Wijzig je sociaal statuut of je sociale bijdragen
- Creëer een nieuwe aanvraag voor bijvoorbeeld overbruggingskrediet of betalingsuitstel
- Transparantie en privacy door een unieke login en gepersonaliseerde informatie
Met MySecurex win je tijd en werk je efficiënter samen met ons en met jouw boekhouder. Ontdek in één minuut wat MySecurex voor jou kan betekenen:
Hoe werkt MySecurex?
Deze korte video’s tonen hoe je aan de slag gaat met de belangrijkste functionaliteiten in MySecurex:
Instellingen beheren
Aanvragen opvolgen
Taken beheren
Financiële gegevens raadplegen
Documenten raadplegen
Sociale bijdragen aanpassen (self-service)
Wijzigingen van gegevens in de KBO aanvragen (e-loket)
Tijdslijn en evenementen consulteren