Login
Service Contact Lex4You
Login

Re-integratietraject

Documenten Werkgever

Wil je een een re-integratietraject opstarten voor een arbeidsongeschikte werknemer? Op deze pagina vind je de verschillende formulieren die daarvoor nodig zijn evenals een uitleg van de procedure. 

Als je als werkgever het re-integratietraject wil starten, moet je een verzoek indienen bij de arbeidsarts. 

Verzoek door de werkgever aan de arbeidsarts


Een re-integratieplan moet opgesteld worden wanneer de arbeidsart een beslissing A (tijdelijke ongeschiktheid en ander of aangepast werk mogelijk) of een beslissing B (definitieve ongeschiktheid en ander of aangepast werk mogelijk) heeft genomen. Deze beslissing en de modaliteiten voor ander of aangepast werk worden vastgelegd op het formulier voor de re-integratiebeoordeling (FRB).

Een re-integratieplan opstellen
Meer info over Re-integratie

Wat moet je als werkgever weten? Ons dossier beschrijft de procedure en beantwoordt alle vragen die je kan hebben.